Dag 2-4

5 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Na Mn kamergenoot ontmoet te hebben, een gezellige Duitser uit Osnabrück was het tijd om de groep te ontmoeten. Niet wetende wat ik moest verwachten was ik blij verrast. Uit elke windstreek wel wat mensen. Nieuw-Zeeland, Australië, Wales, Engeland, Canada, Zwitserland een paar Duitsers en een Nederlander. Na de meeting gezellig met z'n allen gegeten en elkaar beter leren kennen. De volgende ochtend alweer vroeg in de veren om naar Yosemite te gaan, In onze echt Amerikaanse truck.  Om 8:00 vertrokken met een aantal tussenstops, zoals bij de Golden Gate bridge en een aantal super mooie uitzicht punten. Aangekomen in Yosemite de tent op gezet en eten gemaakt, taco's. De volgende dag vroeg uit de veren om pad te gaan in Yosemite. Je hebt zelf de hele dag vrij om heen te gaan waar je wilt. Een groepje sportievelingen waaronder ikzelf gingen voor een 6-8 uur tocht door de bergen op zoek naar watervallen. Yosemite is verreweg het mooiste stuk natuur wat ik ooit heb gezien. Zo indrukwekkend die grote watervallen en wilde dieren. In de groep klikt het ook super goed, kan het goed vinden met de 2 Australische meiden, m'n Duitse tent/kamer maatje en 2 meiden uit Nieuw-Zeeland. Nu al de reis van m'n leven! De dag erop vroeg vertrokken richting Las Vegas met een tussenstop in Death Valley. Na een paar uurtjes met de bus de zoutvlakte bezocht in death valley waar het 50 graden is! We hebben daar 20 minuten gelopen en ik was zeiknat van het zweet. Daarna een stuk door naar Vegas, waar ik nu in de Golden Nugget zit. Vreselijk over de top maar wel heel gaaf. Haaien in een aquarium bij het zwembad. Zo uit eten met de groep en vnv met de feestbus langs de hotspots.